Кошик
15 відгуків
+380 (50) 049-64-44
Маркувальне обладнання
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізСамовивіз проводиться клієнтом з офісу Постачальника: 01133, Київ, вул. Немировича-Данченка 16а, кв.38
  • Нова ПоштаБезкоштовноДоставка компанією "Нова Пошта" по Україні здійснюється безкоштовно. Доставка можлива як на відділення, так і кур'єром на адресу. Приблизний термін доставки від Постачальника до Замовника складає близько 2 робочих днів.
  • УкрпоштаБезкоштовноДоставка компанією "Укрпошта" по Україні здійснюється безкоштовно. Доставка можлива як на відділення, так і кур'єром на адресу. Приблизний термін доставки від Постачальника до Замовника складає близько 5 робочих днів.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на картку ПриватБанк (5168 7456 0500 4396 Луцик Є.О)
  • Готівкою
  • Післяплата

Гарантія:

1. Право на гарантійне обслуговування втрачається у таких випадках:
• якщо виріб використовувався для потреб, які не відповідають його прямому призначенню;
• у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, описані в інструкціях з монтажу та експлуатації;
• якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
• якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
• якщо серійних номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
• якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені продавцем чи (і) виробником. (У разі, коли серійні номери і маркування відсутні на виробі, але присутні на упаковці , потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін);
• якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками , навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
• якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
• наявності електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з'єднань, радіоелементів;
• наявності термічного пошкодження виробу і його складових частин;
• якщо потрібне технічне обслуговування, чищення (аудіо -, відео головок , механічних приводів та ін .)
2. Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
• механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
• ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
• природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
• пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано: збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів; використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner