Умови доставки та оплати
Способи доставки
- БезкоштовноДоставка компанією "Нова Пошта" по Україні здійснюється безкоштовно. Доставка можлива як на відділення, так і кур'єром на адресу. Приблизний термін доставки від Постачальника до Замовника складає близько 2 робочих днів.
Способи оплати
Гарантія:
1. Право на гарантійне обслуговування втрачається у таких випадках:
• якщо виріб використовувався для потреб, які не відповідають його прямому призначенню;
• у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, описані в інструкціях з монтажу та експлуатації;
• якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
• якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
• якщо серійних номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
• якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені продавцем чи (і) виробником. (У разі, коли серійні номери і маркування відсутні на виробі, але присутні на упаковці , потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін);
• якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками , навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
• якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
• наявності електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з'єднань, радіоелементів;
• наявності термічного пошкодження виробу і його складових частин;
• якщо потрібне технічне обслуговування, чищення (аудіо -, відео головок , механічних приводів та ін .)
2. Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
• механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
• ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
• природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
• пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано: збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів; використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником.
• якщо виріб використовувався для потреб, які не відповідають його прямому призначенню;
• у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, описані в інструкціях з монтажу та експлуатації;
• якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
• якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
• якщо серійних номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
• якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені продавцем чи (і) виробником. (У разі, коли серійні номери і маркування відсутні на виробі, але присутні на упаковці , потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін);
• якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками , навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
• якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
• наявності електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з'єднань, радіоелементів;
• наявності термічного пошкодження виробу і його складових частин;
• якщо потрібне технічне обслуговування, чищення (аудіо -, відео головок , механічних приводів та ін .)
2. Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
• механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
• ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
• природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
• пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано: збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів; використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником.