Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах, які ідуть в комплекті разом із замовленим товаром. Фактом підтвердження зобов'язань від Постачальника є гарантійний талон, наданий ТОВ КОМПАНІЯ ТУРІЯ. Перед початком використання обладнання, рекомендуємо уважно ознайомитися зі всіма умовами гарантії, з інструкцією по використанню та методичними відеоматеріалами. Перед відправкою/передачею товару Покупцю, сервісний інженер ТОВ КОМПАНІЯ ТУРІЯ проводить спеціалізовану перевірку на відсутність дефектів чи збоїв у налаштуваннях. Повний гарантійний ремонт проводиться сертифікованими спеціалістами Постачальника, які пройшли кваліфіковане навчання на виробничих потужностях Виробника. Обовязковим є надання від Покупця до Постачальника гарантійного талону, який містить серійний номер обладнання та його дату продажу, завіренного печаткою Постачальника. Також радимо Вам зберігати гарантійний талон, Договір на покупку чи видаткову накладну, які Ви отримали від Постачальника, протягом всього періоду гарантії. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має змогу обміну товару протягом чотирнадцяти днів за умови, ящо товар не був у вжитку, а також збережений його товарний вигляд та споживчі властивості, збережено упаковку та всі аксесуари, документацію, що входять в комплект обладнання, і не порушена їх упаковка (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їхнє сильне пошкодження), збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують купівлю товару). Обчислення гарантійного терміну на обладнаня починається від дня продажу чи дати виписки видаткової накладної. Претензії від споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, якщо недоліки обладнання не виникли через порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також впливу стихійних явищ. Лише новий товар, який не був у вжитку, та не має слідів використання, підлягає поверненню або обміну. Адреса сервісного центру, де Покупець може повернути товар: 01133, м. Київ, вул. Немировича-Данченко 16а, кв.38. Транспортні витрати по поверненню товару бере на себе Постачальник. Способи повернення коштів Покупцю: - готівкою або на розрахунковий рахунок Покупця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.